Welcome to my blog, enjoy reading.

About Me

Tuesday 2 February 2010

shhhhh

"no body is perfect" ungkapan keramat..memang betul tiada satu pun manusia yang sempurna.. kadang-kadang bila duduk termenung aku terfikir banyaknya dosa aku buat..tp yelah aku selemah-lemah ciptaan..syaitan azalinya bersumpah akan menyesatkan anak adam..setiap hari aku berdoa dijauhkan drpd syaitan durjana..tp aku rs hati aku msh kotor..msh byk dosa yg aku buat..

keduanya, bagaimana aku nk kenal org yg betul-betul jujur..aku betul-betul selemah ciptaan..aku mudah kesian n pcy tp hakikatnya org hnya ambik ksmptn..hmmmmm..bila aku dtakdirkan jmpa org yg btul2 jujur....

ketiga, aku mmg selemah ciptaan..hakikatnya aku tau dosa n pahala, aku tau wujudnya syurga n neraka tp knp aku msh blm mperbykkn amalan..uhhhhhhh

kesimpulannya, aku mmg selemah ciptaan..stiap hari aku berdoa "YA ALLAH KO JDKNLAH AKU DKLGN ORG YG HEBAT DIMATA MU WLPUN LEMAH DI MATA INSAN YANG BERGELAR MANUSIA" Aaaaaaaaaaminnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Malaysia Time